” Έχουμε συγκεντρώσει όλα τα χαρακτηριστικά που απαιτούνται για την διαχείριση και τον έλεγχο των εργασιών που πραγματοποιούνται εκτός της έδρας της επιχείρισης “
- Διαχείριση συμβολαίων πελατών
- Αποθήκευση στοιχείων πελατών, τοποθεσιών και εξοπλισμού
- Native εφαρμογές για iOS, Android και Microsoft για tablets ή smartphones
- GPS επισύναψη γεωγραφικών συντεταγμένων δημιουργία βέλτιστης δρομολόγησης
- Παρακολούθηση τρέχουσας κατάστασης και μελλοντικών επισκέψεων
- Ψηφιακή υπογραφή πελάτη
- Χρήση των δεδομένων εξυπηρέτησης πελατών από όλη την εταιρεία σας
- Διαχείριση των επαναλαμβανόμενων εργασιών με αποδοτικό τρόπο
- Ενημέρωση πελατών και το προσωπικού για όλο τον κύκλο εργασιών
- Ενσωμάτωση ψηφιακών χαρτών στις εργασίες για την διευκόλυνση των τεχνικών και των διαχειριστών
- Οργάνωση των εργασιών γεωγραφικά
- Καταγραφή χιλιομετρικής απόστασης ανά επίσκεψη
- Διαβαθμισμένη πρόσβαση στα δεδομένα ανάλογα με τον τύπο του χρήστη
- Drag & drop για την αλλαγή προγράμματος
- Υλοποίηση στο Cloud δεν χρειάζεται καμία εγκατάσταση
- Δημιουργία online λογαριασμού πελάτη για την προβολή ιστορικού τους
- Οι ψηφιακές φόρμες αποθηκεύονται στην κάθε εργασία
- Πελάτες, διαχειριστές και τεχνικοί έχουν πρόσβαση στο ιστορικό των επισκέψεων
- Αποθήκευση φωτογραφιών και ενημέρωση των πελατών σας για τις εργασίες που αναλαμβάνετε ή και τα προβλήματα που παρουσιάζονται
- Επίβλεψη της πορείας κάθε εργασίας
- Προγραμματισμός επισκέψεων και ενημέρωση πελάτη
- Γρήγορη αναζήτηση πελάτη και εύρεση εργασιών
- Τα δεδομένα αποστέλλονται από το πεδίο σε πραγματικό χρόνο
- Εσωτερικές ειδοποιήσεις εργαζομένων
- Καταγραφή όλων των εργασιών σε πραγματικό χρόνο
- Άμεση ενημέρωση των εργαζομένων για οποιαδήποτε αλλαγή
- Καταγραφή προόδου μίας εργασίας
- Εύκολος επαναπρογραμματισμός εργασιών όταν χρειάζεται
- Στατιστικά και αναφορές, εργασιών, δρομολογίων, εργαζόμενου, τμήματος, με οριζόμενα κριτήρια όπως ημερομηνία, πελάτη, σύμβαση, είδος εργασίας